Leading Customer Loyalty®
Engagér dit team for at gøre alle kunder glade.
Er dine kunder loyale over for din organisation? Mere end 70 % af det, der gør en kundeoplevelse god, er medarbejdernes adfærd. God adfærd sker ikke uden inspiration og ansvarlighed, og det kræver en nedefra og op-tilgang – ikke den typiske oppefra og ned-metode i virksomheder. Hvis dine medarbejdere er entusiastiske ambassadører for din organisation, vil det også give genlyd hos dine kunder.
Lær mere om Leading Customer Loyalty
Oversigt over kurset
Introduktion
Leading Customer Loyalty er en endags arbejdssession for ledere i frontlinjen, hvor de lærer de principper og den praksis, der er nødvendig for at vinde medarbejdernes og kundernes interesse. Lederne går derfra med en klar forståelse af, hvordan man modellerer, underviser og forstærker empati, ansvar og generøsitet.
Hvad du vil lære
På dette kursus vil deltagerne lære at:
- Skabe ægte menneskelige forbindelser.
- Lytte og kommunikere med empati.
- Opdage det virkelige “job, der skal udføres” for kunderne.
- Følge op for at lære at forbedre og løse problemer.
- Give og modtage feedback, der bygger folk op.
- Inspirere teamet til at dele deres bedste tanker og idéer.
- Holde effektive loyalitetsteammøder.
Gratis guide
Manage Your Energy to Do Your Job Well
Use this guide to identify areas where you’re putting yourself at risk of burnout.
Sådan oplever du FranklinCovey-indhold
Dette kursus er inkluderet i FranklinCovey All Access Pass®. Dette pas giver din organisation ubegrænset adgang til alt vores indhold, når som helst og hvor som helst du har brug for det.
Online workshop
Dynamisk undervisning og udvikling, tilgængelig online, uanset hvor du befinder dig.
Fysisk workshop
Personlig undervisning og udvikling leveret af faglige dygtige facilitatore.
On Demand
Indhold tilgængeligt for dine medarbejdere hvor som helst og når som helst.