Net Promoter System

Gør kunderne til brandets fortalere.

Der er en manglende sammenhæng mellem ledelsens direktiver og frontlinjens udførelse af kundeservice.

Mens mange ledere taler om vigtigheden af kundeloyalitet, er der en stor forskel på, hvad de administrerende direktører siger, og hvad kunderne føler om deres virksomheder. Strategiske virksomhedsbeslutninger er vigtige, men frontlinjeadfærd på hvert sted afgør primært, om en kunde har en oplevelse, der bare er tilfredsstillende – eller en, der glæder.

Hos FranklinCovey har vi en unik tilgang til at forbedre kundeoplevelsen. I stedet for topstyrede recepter, der drives af virksomhedens dataanalytikere, går vi ind for en nedefra-og-op-tilgang, der drives af medarbejderne i frontlinjen.

Er dine kunder loyale?

Detaljer om kurset

Lad din frontlinje eje kundeoplevelsen.

Forestil dig, at hvert eneste af dine teams eller lokationer gjorde 80 % eller flere kunder glade. Hvad ville det være værd?

Virkelig god kundeservice kan kun komme fra at holde frontlinjemedarbejdere ansvarlige. Giv dine teams mulighed for at diskutere ideer, stemme om de bedste og derefter køre gennemtænkte eksperimenter for at tackle kundeserviceproblemer direkte. Brug deres førstehåndsindsigter til at hjælpe med at definere, hvordan en god oplevelse skal se ud. Med gode kundeoplevelser følger loyalitet, som vil forvandle kunder til ambassadører.

Vores Net Promoter System (NPS) hjælper organisationer med at:

  • Måle kundeservice nøjagtigt for hvert team.
  • Identificere dine stærke og svage frontlinjeledere.
  • Analysere og dele feedback på enkle, meningsfulde måder.
  • Træne og coache ledere i at glæde flere kunder.

Trives i en kundedrevet verden.

Hos FranklinCovey hjælper vi organisationer med at opbygge en vinderkultur, som er fællesnævneren for alle gode organisationer. Hvis kulturen er i orden, vil frontlinjens holdning og adfærd følge efter.

Med over 20 års erfaring med at måle og forbedre kundeoplevelsen indsamler vores team sammen med Fred Reichheld, skaberen af Net Promoter System, ikke bare kundefeedback, vi hjælper dig med at forbedre den, så din virksomhed vokser hurtigere.

Gratis guide

Manage Your Energy to Do Your Job Well

Use this guide to identify areas where you’re putting yourself at risk of burnout.

Sådan oplever du FranklinCovey-indhold

Dette kursus er inkluderet i FranklinCovey All Access Pass®. Dette pas giver din organisation ubegrænset adgang til alt vores indhold, når som helst og hvor som helst du har brug for det.

Online workshop

Dynamisk undervisning og udvikling, tilgængelig online, uanset hvor du befinder dig.

Fysisk workshop

Personlig undervisning og udvikling leveret af faglige dygtige facilitatore.

On Demand

Indhold tilgængeligt for dine medarbejdere hvor som helst og når som helst.

Kundecases

BDO Danmark

BDO Danmark styrker leder- og medarbejderudvikling med FranklinCoveys værktøjer og De 7 Gode Vaner

Se, hvordan BDO Danmark har integreret FranklinCoveys værktøjer til at forbedre leder- og medarbejderudvikling. Casen fremhæver integrationen af De 7 Gode Vaner som et omdrejningspunkt for hele organisationen og strategieksekveringen. Denne tilgang sikrer et fælles sprog, en fælles ramme og en ensartet praksis for personlig udvikling for alle medarbejdere.

Eltel Networks A/S

Eltel Networks skaber vinderkultur og fastholder de bedste medarbejdere med FranklinCoveys All Access Pass

Se, hvordan Eltel Networks A/S bruger FranklinCoveys All Access Pass til at skabe en vinderkultur, der tiltrækker og fastholder deres bedste medarbejdere og dermed bidrager til deres mission. Casen fremhæver også en af fordelene ved passet, nemlig muligheden for at certificere interne undervisere/facilitatorer til at køre træningen og indarbejde læringen og værktøjerne i interne processer.

Har du brug for mere information? Kontakt os.

Request a Demo